HTML

Update receptek minden napra

Másfél éve az Update életmód szerint élek. Ismerőseim többsége azt gondolja, hogy szenvedek és nem eszem. Meg akarom osztani mindenkivel, hogyan lehet minden nap változatosan update ételeket főzni.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Vágjunk bele!

2010.10.17. 19:01 laandina

2010.10.17.

Lassan két éve, hogy eldöntöttem, lefogyok. Utáltam magamat és azt, hogy 48-as ruhákat kellett hordanom. Normál méretből MÁR nem, molettből MÉG nem gyártják ezt a méretet, vagy csak mamásat...

Nem akarom most részletesen leírni, hogy hogyan és miért híztam meg, hadd jusson téma holnapra is! :)

Inkább arról írok, hogy miért hoztam létre ezt a blogot.

Rendszeresen megkapom az ismerősöktől (persze nyilván inkább a fogyásomat irigylőktől), hogy jó-jó lefogytál, na de "mit ér így az élet?" "miért jó szenvedtetni magadat?", "nem tudnék lemondani semmiről, én szeretek enni!".

Hát: ÉN IS SZERETEK ENNI!!! (és nem szeretem a focit :) )  Így, csupa NAGYBETŰVEL. Szeretem az édességeket, a tésztát, a magyaros ételeket, jöhetnek a tenger gyümölcsei és a jó magyar borok is. Nem vagyok hajlandó fogyókúrázni, lemondani bármiről is, mert abban a pillanatban, ha ezt meg kell tennem, farkaséhes leszek. Nem akartam gyorsan lefogyni, de sikerült. Le kellett cserélnem az egész ruhatáramat, elajándékoztam szinte mindent, nem akarok újra nagyméretű ruhákat venni, ezért életmódot váltottam.

Azt szeretném bebizonyítani a blogban, hogy apró módosításokkal lehet szénhidrátszegényen főzni, úgy hogy a család is megegye.

Mára ennyi, fürdetés-altatás, de holnap leírom a hétvégi menüt, hátha ötleteket kapnak az olvasók.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://updateanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr172379105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása